Siirry suoraan sisältöön

Blogi

Intranetin uudistus

Hyvä sisäinen viestintä parantaa työntekijäkokemusta edistämällä organisaation avoimuutta ja auttamalla työntekijöitä saamaan itselleen tärkeää tietoa oikea-aikaisesti ja oikeista kanavista. Toteutimme Viestintätoimisto Kaiun kanssa yhteistyössä projektin

Lue lisää

Verkkosivu-konseptin uudistaminen

Jyväskylän kaupungin nuorille suunnattuja palveluja haluttiin kehittää siten, että palvelut olisivat nuorille tarjolla matalalla kynnyksellä: kaikki palvelun tarjoajat samoissa tiloissa fyysisesti. Autoin asiakasta toteuttamaan samanlaisen

Lue lisää

Vapaaehtois-toiminnan kehittäminen asiakaspolun avulla

Vapaaehtoistoiminnan kehittämisessä korostuu tarve ymmärtää vapaaehtoistyöntekijöiden motiiveja ja sitoutumista vapaaehtoistyöhön. Toteutin Helsingin kaupunkiympäristölle projektin, jonka tavoitteena oli ymmärtää paremmin vapaaehtoistyöntekijöiden kokemuksia puistokummina toimimisesta. Projektin lähtötilanne:

Lue lisää

Mitä on palvelumuotoilu?

Mitä palvelumuotoilu on? Palvelumuotoilun tavoitteena on tehdä palvelukokemuksesta asiakkaan näkökulmasta sujuva ja miellyttävä, parantaen samalla työntekijöiden kokemusta työn mielekkyydestä. Palvelumuotoilua voidaan soveltaa sekä olemassa olevien

Lue lisää

Käyttäjätutkimus Cuckoo Workout

Asiakasymmärryksen syventämistä käyttäjätutkimuksen avulla Taitori tarjoaa erilaisia smart office -ratkaisuja, joiden avulla yritykset voivat hoitaa toimitilojensa hallintaa yrityksen kehittämän ohjelmiston avulla. Taitori halusi tuoda nopeasti

Lue lisää

Mitä on organisaatio-muotoilu?

Organisaatiomuotoilu: työkalu työntekijäkokemuksen kehittämiseen Monessa organisaatiossa työntekijä- ja asiakaskokemus ovat nousseet tärkeiksi erottautumistekijöiksi. Monesti toimenpiteet asiakas- tai työntekijäkokemuksen kehittämisessä jäävät kuitenkin ulkokultaisiksi. Organisaation sisäisen todellisuuden

Lue lisää